Wednesday, January 28, 2015

Laman Web Tengok Free Movie Streaming

Salam..jawab..xjawab dosa..

So far ada dua laman web streaming yang aku selalu tengok dan selalu aku visit bila bosan-bosan nak tengok movie baru, tapi tak ada geng nak pergi wayang.

Dan dua web ni kira ok la dari segi video quality, sebab mostly yang ada streaming ni buruk beno..



Banyak movie baru dan quality memang sesuai tgk kat laptop 





Viooz ni kira ok la, tapi yang paling ok putlocker yang atas ni sebab kualiti lebih baik, cuma viooz ni cepat release cerita baru, tapi quality memang main tibai jela,, macam rakam guna camera VGA 0,1MP, huhu,, kena pilih-pilih la movie.


Apapun enjoy jela..dah nama pun free movie streaming, sape nak bagi free kan..kalau tak ada dorg yang buat web ni...rasenyer xde nyer kita nak pergi GSC dua tiga kali seminggu, smata-mata nak tengok 2-3 movie..yang xtau bes ke x..

Adios.

6 comments:

Saya Winnie said...

uhuhu... saya first time guna putlocker biasa ja,yg viooz pn lebih kurang jer...

Malek Ku said...

ya but putocker lg bgus

hainom OKje said...

Saya jarang tengok movie kat lappy ......layan blog lagi best

Malek Ku said...

ow layan blog..ok jgk..bg yg rajin mmbca

Dielazairie House said...

Mcm mn nk tgk yer sbb still request utk register?

Malek Ku said...

tak perlu register..try putlocker tu..byk ads sikit..tp xperlu register ape pun



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...