Monday, October 1, 2012

UB Stock Clearance Sale From RM20!!

Salam..

Kali ni aku nak sembang pasai beg sikitla...beg yg dah setahun aku beli...iaitu...


Italia punya beg!


Apa yang aku minat adalah kerana kualitinya...tebal der..n keras material dia..



Walaupun tough diluar...tgk dalam lembut..ada banyak small pocket..
memang sesuai btul dgn aku yg byk barang kecik2..



Letak batu bata pun boleh lagi ni...sb time aku bli ada tulih "EXTREME"..
maknanya beg ni extreme gak la...sesuai tuk aku bwk balik kampung..and ke kuliah,, 
just tukar batu bata..kepada buku-buku...keh3..



tempat letak laptop pun luas gak...dia ckp bleh muat laptop smpai 16" xsilap..ke 17",, lupa da
aku letak laptop aku pun ada space lagi nk letak wayar ..

Harga??.. memang affordable especially for student mcm aku ni...bleh la thn utk bbrapa tahun lagi ni...
kalau x...beli beg pasar malam..bp bulan ja thn..huahua..


kat mana den beli?. sila lah tengok-tengok yang mana berkenan sb ada byk design lagi..di :









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...