Wednesday, January 18, 2012

Bunyi ‘Aneh’ Di Sarawak tu Buatan Manusia?

Salam...

Sejak Dua ketiga hari ni...manusia seluruh Malaysia duk sembang pasal Bunyi ANEH kat sarawak tu...

Betul ke aneh?


Mula Tersebar di BorneoPost




Bagi Sesiapa Yang Belum Dengar...ni aku kasi dengar sikit...Pastu kita Judge...IKUT CARA AKU OKEH?..



So..Rmai orang cakap dunia nak kiamat..memang dunia nak kiamat..tunggu masa je...tapi..tahukah anda semua yang sebenarnya bunyi,cuaca,dan gempa bumi boleh dibuat-buat oleh manusia??


America mempunyai Senjata de beri nama HAARP

HAARP adalah program penyelidikan berkaitan ionosfera dan dinaungi sepenuh oleh US Air Force, US Navy, University of Alaska dan Defense Advanced Research Projects Agency(DARPA).
DARPA adalah sebuah agensi yang ditubuhkan oleh kerajaan Amerika Syarikat untuk membina pelbagai senjata berteknologi tinggi untuk kegunaan ketenteraan Amerika Syarikat.
HAARP berselindung dengan aktiviti penyelidikan saintifik yang kononnya menyelidik lapisan ionosfera bagi meningkatkan lagi penggunaan sistem komunikasi dan pemantauan cuaca.
Tapak penyelidikan HAARP yang berada di Gakona, Alaska menempatkan peralatan berteknologi tinggi iaitu Ionospheric Research Instrument(IRI). [mynewshub]

Kenapa aku ragu-ragu?
sebab berdasarkan pemerhatian Sahabat aku..bunyi ni adalah sekata...

Dicatat oleh telepon mahal kawan aku..heheh

Average adelah 7/6.9 camtu...logik ke natural?..nature is unpredictable...alaaa macam blog aku...life is unpredictable...heheh...

Aku malas nak cerita panjang....sila tengok video nih.... dia cerita tentang kebolehan HAARP ni..



Dan ini...
Phenomena yg dibuat HAARP



Ada orang kaitkan juga dengan Tsunami Di Jepun Adelah Buatan America....Logik itu Ada..bukti je tak ada.

Apepun...kita nilai lah sendiri..amalan kita tambah...ilmu juga kena tambah supaya tak mudah ditipu America!


Its Up to U whether you want to believe it or not...

pubye



2 comments:

Kira Kekuri said...

eee seram, diorang kata dekat Lahad Datu Sabah pun dengar gak benda nih. huhuhu.
tak tahu la pulak, benda ni apa. wallahualam..

Gee said...

fuh..kita pn x pasti bunyi apa yg timbul nie...wallahua'lam



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...