Monday, December 12, 2011

"It's All About Colour"

Salam...

Peh....gua tetiba lak layan contest lak kan...yelah sekali sekala..bukan selalu..kadang-kadang berblog ni kena layan gak sket2 kontest ni..

Kontest ni diberi nama  "It's All About Colour" ... cerita pasal warna favourite korg...




Warna Fav aku adalah warna BIRU



Kalau cik nuyen tak caya..mai sini gua kasi tunjuk sikit...


Bukti 1: Gambar ini diambil ketika sesi ujian kelayakan Imam Muda II, di Perlis..ekekekeke


Gua tak tau lagi 3orang tu buat apa...2 orang tengah promote sabun pencuci muka..1 orang tengah solat sunat (terang-terang salah kiblat..haha)..dan gua sedang mengalunkan azan yg lunak lagi merdu sambil memakai baju kegemaran gua.BIRU




Bukti 2: Gambar ini diambil ketika gua sedang bercuti [bercutilah sanggggaaaatt] di Pulau Redang bersama rakan-rakan


Percayalah...gua cuma ada baju warna biru kat pulau time ni..keh3



Bukti 3: Gambar ini diambil ketika pasukan futsal aku menentang pasukan Futsal4th...



Dan of course team aku menang..disebabkan aku pakai baju BIRU haha!



Bukti 4: Gambar ini diambil ketika aku berada dipuncak Bukit Broga...


Ntah datang dari mana cahaya putih tu sb time tu tengah gelap lagi tu....time subuh...tapi gua syak itulah cahaya keimanan gua...her her her...



Kontest ini menghendaki aku tag sorg...aku tag jelaaa...Cikgu ni dah dia feymes lagi baik hati duh..




Mesti korg semua nak join kan...so...ape lagi meh la...sekali skala... KAT SINI..nuyen namanya...

6 comments:

nuyen said...

hahaha, cute dan kelakar entry kau :D

Kira Kekuri said...

saya pon minat biru gak. ^..^

hana said...

betol2 minat biru je tu..
hohoho

Malek Ku said...

yea lai3 biru2

Azham Vosovic said...

wah...nervous.,..ingat bro tag saya tadi....terperasan kejap hehehe

Malek Ku said...

haha..bhy tag2 xtentu pasal..kiki



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...