Sunday, November 13, 2011

#SayaCukupBenci

Salam semua..

aku sebenarnya terbaca kat twitter tentang #SayaCukupBenci ...sampai jadi trending kat twitter....so aku tertarik la sket nak tulis pasai benda ni...memandangkan aku ni jobless gitu...keh3..


#SayaCukupBenci kalau org yg tak kenal gua ckp gua sombong. Kenal gua dulu tau, baru tahu sombong ke tak.

#SayaCukupBenci Org yg habiskan perbualan dengan 'k'...padahal kita duk sembang panjang.....

#SayaCukupBenci Guna nama Anonymous...pastu duk kutuk-kutuk orang...macam tikus pngecut nk mam

#SayaCukupBenci Hipokrit baek punya...depan punya lah muslimah...masuk lam fesbuk tudia..gambar baru bangun tido,baru lepas mandi pun upload....

#SayaCukupBenci Orang yg berlagak tau semua benda..semua benda dia expert...padahal habuk pun xdak

#SayaCukupBenci Orang salah tafsir emosi....time gua relax chill...dia cakap gua marah....time gua marah dia cakap gua cool....wt the fish...

#SayaCukupBenci Orang yang BACKSTABBBBBB..sapa suka? tak dak sapa....

#SayaCukupBenci Orang yang bermasam muka sepnjang masa...tak leh senyum ka lu?..muka nak ketat je...bukan nak suh sengih nmpak GG pun...

#SayaCukupBenci Orang yang tak habis-habis membenci org lain tanpa sebab....haaa..

Apepun gua bukannya benci...tapi gua tak brapa nak gemor la..org-org macam ni kan....tu je...tak sampai hati aku nak benci...


Apepun..have a nice day guys...

1 comment:

emy|farid said...

saya cukup suka last sentence. hehe



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...