Tuesday, November 8, 2011

Pasangan.....smart?serasi?sweet? U name it...

Tajuk bahasa inggerih..tapi ceritanya dalam bahasa melayu la senang....

Bila keadaan orang cakap yang kita ni adalah pasangan sweet/serasi/smart?..mesti ramai nak tahu..yelah..biasanya orang tak cakap depan-depan

 "eh korang niw cweet lorr...cukewnyew....cukewnyew.." [versi gedik gila!]..kan?... mana ada orang cakap depan-depan..


Orang akan nampak korg berdua sweet/smart/serasi bila :...


  • Dua-dua muka hampir sama...kiranya muka sama la camni...

sama tak?....blelaa....


  • Lelaki lebih tinggi dari psangannya

Hah..aku tunjuk kaki sudahhh...korg semua jangan fikir bukan-bukan...dorang berdua tengah kait rambutan nih....keh3..


  • Awek bertudung
Gua tau sekarang orang cakap awek tudung xleh percaya la apa..well at least dia bertudung beb...masih lagi terbayang ex aku dulu..ni aku bg pic dia skali....hmmmm....


gua malas nak cita panjang...dia yang lari pegi kawin dengan datuk...cett..


  • Pakaian masing-masing sempoi
Maksudnya...dua-dua pakaiannya sesuai dan sepadan...contohnya camni ha..


kan sesuai gitu.....tapi adala..kebanyakan budak kat K.L ni kan... awek sikit punya dress up bagai...
tap boyfren rileks je pakaian sempoi n santai je...



Apepun..semua ni adalah pandangan gua je...tak da masalh pun sbenarnya...JANJI..KORG BAHAGIA..tu yang penting....

apepun.gua dah ketandusan idea..so..babai..


5 comments:

farahroslan said...

haha. comel je :)

Tasha said...

mcm lngit n bumi xle ke..kiki

Tasha said...

mcm lngit n bumi xle ke..kiki

Malek Ku said...

haha..ex-gf aku mmg comel..keh3... hmmm mcm lngit ngan bumi tu ssh skek r...

My Aisy said...

ye...aku tukar skit...ex gf ko punyalah comel lotte...yang boy dia...sian...ahaks...peace



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...