Wednesday, November 23, 2011

Fakri Saarani Sedih





Sedih dia...apepun...gua harap lu boleh main dengan lebih baik lagi dalam masa akan datang...

Korang semua kena ingat....time lawan Myanmar dulu dia score..untuk membolehkan kita mara ke final....so tak la teruk mana dia main.............her her her




5 comments:

HaiDa HiDa said...

sedih betul ble baca macam2 cercaan orng bagi kat dia.. jatuh bangun tu biasa la.. ni la manusia.. betul apa yg Fakri katakan tu, "menang dijunjung kalah dicerca".. igtlah dia pun salah sorang yang menyumbang kepada kemenangan yang kita sanjung2 skank ni..

hani syahida said...

@TeamMalaysiaFC: Sorry,Fakri Saarani told us he's never on twitter.

tadi dorang cakap tu fake acc...huhu

hana said...

erm...
biase la tu...
tp die pn kire hero la gak senanye..

Cik Muda Sae said...

ait....fake la...

Malek Ku said...

yup fake..hahaha..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...