Sunday, September 11, 2011

Minggu Halatujuhidup Saya [MHS]

Salam...aku pasti ramai yang da masuk U harini....

Bagi mereka yang join MHS aka Minggu Haluan Siswa selamat sudah ...skang fokus adelah study..cewah.... macamla aku fokus sangatttt kan...keh3....

Harini sapa-sapa jumpa aku mesti cakap:

"wah....makin sihat....hehehhehe"

"perh..ko dah tough la bro.....hehehehe"

"makin berisi ko malek...makan banyak ka....hehehehe"



Apepun...semua kat atas tak betulll..kecuali yang nombor dua tu....ahahah.......aku pasti ramai punyela....yang macam aku....mana taknyer cuti 4 bulan beb....


Dulu aku camni........

Kurus dan ramping.....










Sekarang...selepas cuti 4 bulan........




BOROI...
bukan gambar sebenar....yg pasti bukan gambar aku...keh3.....aku tak lah sebodoh yg disangkakan hahaha


Tapi berisi la kot...

Apepun...semangat study kena ada balik ni....huhu selamat belajar semua...

6 comments:

JungRara said...

selamat kemabali ke u...huhu...ada cam rase malas x nk start study blk???

Malek Ku said...

uhk...ad gak..huhu

~fuNtaStY~ said...

selamat ber-um~...=D

Malek Ku said...

u too~

Azham Vosovic said...

Bro, sy pon da gemok sbb cuti 4 bulan.... lepas ni kena g jogging kt UM?

Malek Ku said...

hahah..rajin2 la jogin dalam um...huhu



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...