Rabu, 17 Ogos 2011

Muslimah Yang Memang Muslimah,,Siapa Baca Cakap "Terrrrrbaaekkkk Woookkk"


Semua yang tutup aurat, kompom masuk syurga ke ?

Saya memang respek betul dengan penerangan Muslimah nie. 
Pandai menyusun kata² bagi setiap soalan yang diajukan. 
Kalau diikutkan dari pengalaman saya, memang dah banyak kali jumpa orang yang macam nie. 
Bila ditanya kenapa tak pakai tudung. Tak tutup aurat. 
Jawapan macam nie, tentu anda semua dah biasa dengar. 
"Belum bersedia !" "Belum sampai seru" "Muda lagi" "Kubur lain²" Riak muka masa jawab tu. 
Releks je ... Macam tak bersalah langsung.
Kita yang bertanya pun terkedu nak terus bertanya. Lebih² yang jenis buat dono ! 
Nak terus bertanya, takut kecik hati ! 
So, nak tak nak. Berdoa je dalam hati. Mudah² satu hari nanti, pintu hati orang tu terbuka juga".


tutup aurat kompom masuk syurga ke


tutup aurat kompom masuk syurga ke


tutup aurat kompom masuk syurga ke


tutup aurat kompom masuk syurga ke

tutup aurat kompom masuk syurga ke







“Barang siapa diantara kalian yang melihat suatu perbuatan munkar, 
maka hendaklah dia ubah dengan tangannya. 
Jika dia tidak mampu dengan tangannya maka dengan lisannya. 
Dan jika dia tidak mampu, maka dengan hatinya.
Yang demikian itu (mengubah kemungkaran dengan mengingkari dalam hati ) 
adalah selemah-lemahnya iman”. 

(Hadits Riwayat Imam Muslim)


Anastasyea : =)



APa yang aku nak cakap kat sini........TERRRBBAAAEEEKKK WWWOOOKKKKK...kene SEBIJIK TAIK ATAS MUKA DIA
Apepun..semoga Allah Beri petunjuk dan hidayah kat perempuan tu yek...

Source: Semua yang tutup aurat, kompom masuk syurga ke ? | Anastasyea Aida | Blogging is a Smart SEO Strategy 





25 ulasan:

CiK GorGeouS ! berkata...

perempuan itu memang tegas berdakwah =)

Cik Miera berkata...

wow. bagus.. tegas.. dan mmg benar ape yg pompan tu cakap

ceriteraliyana berkata...

bagus! dia bijak dan sangat berani melontarkan kata-kata..=)

Faiz Tapit berkata...

gile semat ayat dia! padat!
hahah

Siti Mashitah Saidin berkata...

"hipokrit kerana tidak ikhlas dlm agama." peh...

cici tembikai berkata...

pandainya berdebat -.-'''semua fakta keluar . boleh amek mass comm -.-'' btw nak share ye =)

Yuyu berkata...

muslimah tu bijak.suka.

ikhlas ke tak,dah tu benda wajib.jadi tetap wajib.

Ain Zulaikha berkata...

Perkara yang dah di tetapkan Allah, tidak mungkin kita boleh mengubahnya :)

~ FaRaH izzAtY ~ berkata...

fuyooo .. bgos btol :)

Sufisky Lass berkata...

perghhhh!point yg sangat mantap, padat, tepat dan jitu. ikhlas. pheww~TERBAIKKKKKKKK :D LOL

Malek Ku berkata...

sila la bgtau kawan2..supaya ada "orang" tu sedar sket...bg sapa yg bg alasan "belum bersedia lagi"...kui3

NormaLiza Mah berkata...

Terbaik... Kalau semua org mcm MUSLIMAH tu... mcm mana erk? :-)
apa2pun, setiap individu pasti berbeza...

LynN LoLa~~ berkata...

profile fb tu dibuat2 sahaje kan? tp yg penting main point dialog tersebut :)

Malek Ku berkata...

nama mestila kne ganti nama org len...huhuh

afiqah berkata...

wow terbaik. Cara dia cakap superb :D

amirul azreen berkata...

bijak..itu la..lain kali kalau xcukup ilmu didada,jgn pndai2 nk bersuara..nnt termakan diri sendiri.. :)

zulaika berkata...

tp klu pakai tudung, bju ketat, nmpak susuk badan,nmpak leher nmpak jambul, xde guna gak.. memalukan islam je.. pe pdgan agama lain trhadap pompn yg brpakaian mcm tu nanti..

Malek Ku berkata...

abes tu jgnla pkai tudung bju ketat, nmpk susuk bdn,leher jambul bagai...pkai leklok xlehhhh?...huhu

Farah Junaidy berkata...

berani dia berdebat soal agam tanpa dia sedar ilmu dia sangat cetek...

FreeMen berkata...

Abih tu kalau pakai tudung labuh, baju/jubah loose then tiba2 kena tiup angin sehingga nampak bentuk tubuh, siapa yg salah? Angin atau mata lelaki ajnabi?

P/s: Jgn marah. Sekadar bergurau. =p

zulaika berkata...

mmg la boleh.. tp zman skrg rmai yg brtudung di atas tp x dibawah... dgn fesyen tudung skrg yg mcm2... lg truk pdgan org trhadap org yg pakai tdung cmtu dr yg xpakai tudung... huhuhu~

Malek Ku berkata...

byk kan cara berpakaian yg bleh mnutup aurat..knpa xmau tutup yg dibawah..huahua....

freemen...itu namanya xdisengajakan..takde sapa salah bron...ahaha

~~ aifan ~~ berkata...

Mohon share

Malek Ku berkata...

sila2

Tanpa Nama berkata...

terbaekk wokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...