Sunday, August 14, 2011

Hati-Hati Bila Membeli Sampul Duit Raya......yang "spesel" ni

Salam semua....haaa..mesti ada dalam kalangan kita dah start-start duk usha sampul duit kan...yelah..ada yang tolong mak beli....ada yang tolong tok nenek beli.....


Jadi kat sini aku nak bagi peringatan le kat sesapa yang beli sampul tu....hati-hati ataupun "watch out!" bak kata oputeh....heheh...

kenapa?...sebab.....








Ape Kes?......




Jika Berfikiran Positive   : Sampul duit raya nak bagi kat sahabat bukan islam yang datang beraya....


Jika Berfikiran Negative : Hampeh punya tokei buat sampul...sapa tokey ni yg xtau nak jaga sensitiviti agama



Apepun..benda ni mungkin normal bg sesetengah orang...apepun..kita yang kena berjaga-jaga.....


Hati-hati ye sahabat sekalian.....sebar-sebarkan....


...Peace...


Source:  Oh! Tidak

16 comments:

c genk bah ne said...

kena periksa betul2 lepas ne..
tak pun tak yag guna sampul duit raya..bagi je duit terus heheh

cikbintang said...

snang je nk kaburi umat ilam kn..cm sejadah pon sme..kg2 corak die tu kne perhtikn btol2....

Azham Vosovic said...

jahatnya kan?

Malek Ku said...

xp...think positive..n kita hati2 j

Anies Anessa said...

huish,bahaya nie..tengs utk pemberitahuan

H.J said...

ada lagi dia selitkan??hampeh betul..haha

Chichi said...

Astaghfirullah al azim...
papun thanks for da info.

Run Away said...
This comment has been removed by the author.
Run Away said...

betul tu...;d...sebelum ni tak tefikir...

Cute MuM said...

tak pernah teliti sampul duit raya.. thanks for the info.. minta izin share yer.. TQ..

Malek Ku said...

sebar2kan untuk islam sejagat

gnesop.com said...

dorang pakai belasah jer.. atau ada agenda sendiri?

budak.bandung.laici said...

betul tu..
baik guna sampul duit raya yang kosong je..
tak de corak2

Malek Ku said...

tak pasti abg sop..

LynN LoLa~~ said...

ok aku blur ke ape. ape yang ade pade gambar tu? eksplen please? :-(

Que said...

Jom tengok sampul duit raya design baru kat cini
http://kafeque.blogspot.com/2012/07/sampul-duit-raya-2012-design-lumia-dan.html



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...