Thursday, August 18, 2011

Hanya Di Kuantan...Betul Tak Orang-orang Kuantan...?


Salam...JKR kuantan ni ada inisiatif tersendiri nak memupuk cara pemanduan yg berkhemah kat penduduk Kuantan ni....seperti aku..keh3

Dorg siap buat board kreatip lagi..yg aku xpnh nmpk kat mana-mana bandar.............setakat nila......




"Tak rasa bersalah ke potong Q?"






"Kalau perlahan tolonglah kekiri"







"Tak rasa bersalah ke..? Buang sampah dari kenderaan anda?"



Yang paling stlyle aku rasa....





"Saya pemandu kenderaan berat yang degil jika melalui simpang ini"




So..pasni sesapa datang kuantan bulehla nampak...huhu...paling penting patuhi peraturan...keh3

12 comments:

namaakulynn said...

kalau takpaham bahasa jugak tak tau laa.hahah

misscha said...

kampung sy kat kuantan..hihi...slalu jumpa...

nursyamime said...

hehe, pestyme jmp ni..
salu kat jalan ayat2 besa jek..
:))

My Aisy said...

yup...yg last tu mmg cool abis...

asiah_najihah said...

huhu..selalu jumpa kalo nak gi kuantan

hana said...

<---xpernah gi kuantan..
hahha

Malek Ku said...

tulah..sapa dok kuantan slalu lanmpk...saper xpnh datang..silala melawat2 kuantan bandar permai nih...kekeke

Nur Hafizah Hadi said...

aku belajar kat uia kuantan. sign board ni aku start perasan ada setahun 2 lepas. memula kitorang mmg gelak2 la sebab ayat die kelakar2. x nak cam peribahasa pulak kan. panjang2 lak tu. aku risau betul org eksiden sebab semata2 nak baca sign board yg panjang2 ghupe itu. tp mmg unik laa..haha..akan merindui kuantan bila grad nnt

Malek Ku said...

mintak2 la xde org eksiden ye...huhuhu

Cik Purple Pinkypuff said...

hahahahaha.. bia betol sign dier camnih awk?? hahahhaaha..dasyhat giler.. terbaekk!!! hahahaha

budak.bandung.laici said...

yang sign bord no 3 pernah nampak kat dungun, terengganu..

Malek Ku said...

kat dungun pun ade eh...bgus2......kisah benar ni



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...