Sunday, July 10, 2011

Perkara Yang Buat Lelaki Serabut......

Salam semua...haa aku xdelah serabut mana....tapi tetibe je nak tulis pasal ni...yelah..ape salahnya aku tulis..dah blog aku..lantak aku lah kan..heheh....ni khas bagi sesiapa yang dalam HUBUNGAN orang kata....haaa..spesel punya aku tulis...


Mesti ramai antara lelaki skang ni memang rasa serabut...serabut ada banyak jenis...seperti...serabut ayam..serabut kambing...dan serabut kelapa....hm..sabut kelapa ke serabut kelapa aku pun xtau..hentam saja daaa...



1. Bila GF text message setiap 5 minit...

GF: Morning..wat apa?

Mangsa: Xde buat apa..baru bangun

[ 5 minit kemudian ]

GF: Kenapa tak reply?..buat apa?

Mangsa: Nak mandi...baca paper

[ 5 minit kemudian ]

GF: Kenapa tak reply lagi?..buat apa?

Mangsa: Nak makan and ada kerja sikit...

 [ 5 minit kemudian ]

GF: Tak reply lagi ni kerja apa lama sangat tu?

Mangsa:  ...................





2. Hantar laporan harian.....

GF: Hi seharian  tak message...buat ape je hari ni...?

Mangsa: Tak buat apa sangat..buat assignment gitu-gitu je...

GF: Takkan tu je?...Lagi?

Mangsa:..tu jelah.. xde buat apa sangat harini...

GF: Yeke?..tipulah...lagi buat apa?

Mangsa: ..................




3. Do You love me?

GF: Hi..wat apa tu?..I love you

Mangsa: Ily2

GF: Lah..macam tu je reply?

Mangsa: Ok..I love you too..

GF: Macam xikhlas jer....

Mangsa: pulak dah..........



Haha,,, apepun..saja j tulis..berdasarkan pemerhatian dan sebagainya..keh3......lain orang lain lah perangainya...apa yang penting?...rilekkkk sajaaa.... jgn cepat gelabah...huahua...

9 comments:

dayah aziz said...

eh biasa la tu...kalo dh syg takkan la rasa serabut lagi kot...;p

KuNanGKuNanG said...

kalau camni bukan stakat lelaki je.pmpuan cam sy pn srabut gak...huhu

princess ayu said...

hahhahahhaa opss terkena!! it is so true wink!

jan said...

hahahaha.giler la kalo msg mcm tuh

anem** said...

hahahaha. lawak. takleh blah tu siap ade tulih "mangsa" tu. bukan laki je, kalau ak pun kena camni serabut jugak.:D

Malek Ku said...

hahah..depends on individual

awein said...

siyes lawak hehe,orite pasni kne kurgkn msg :)

Cik Purple Pinkypuff said...

hahahahaha~~~ lawok ler..:p GF awk camtuh ker???

Malek Ku said...

suka2 j mnulih..huahua



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...