Thursday, July 14, 2011

Cara-cara Mengorat Gadis..... [18] Pt II

Salam...haa..ni part II punya...dah tengok part I?..klw belum xpa...pasni bleh baca jangan risau..wlaupn aku tau korg tak risau langsung..yelah...dah ada gf wat ap nak risau kan....huahua....


Seni mengorat ni aku peroleh dari rakan-rakan aku....dan bukanya aku sendri yang buat nih..keh3..



Cara General :

[ Situasi kat mana-mana pun boleh..di tmn bunga,pusat rekreasi dsb ]

Dengan sengaja wat2 terserempak dengan gadis idaman tuh....

Penjahat  : Eh..Hi..ni Jue kan? [Disarankan letak j nm ap pn mngikut kesesuaian wajah dia...keh3]

Gadis : Hm....?...tak lah...awak salah orang kot...

Penjahat : eh betulla...kerja mana skang?...ke blajar lagi? [ Buat2 xtau ap dia cakap ]


Pada stage ni ada 2 probability..cewah....samada dia akan jawab

1) Eh..awak salah orang ni!..tolong jangan ganggu saya!! Tolong!! Tolong!! ada perogol!!!

[ Haaaa time ni ko jerit jugak la..saya ceraikan awak talak 3!!!..sy tak tahan lagi dengan perangai awk!...]

..pastu blah la laju2..haha..nanti org akan ingat korg ni suami isteri yg bgaduh!...huahua



2) Kerja kat bla bla bla....awak ni sapa?

then bermulalah.......saat indah.....kah3...

Penjahat : xdelah..awak ni jue kan?..muka awak sm la ngan kawan saya...sapa nama awak?....

Pastu pandai2 la cari topik nak wat borak...tanya dia kenal tak Jue [disarankan letak je nama ap pun]..."dia kerja kat tempat awak jgk"... sj nak mintak respon dia...keh3.....

Kalau dia nmpk ok j..mintak la num telefon kalau dah gelojoh,gatai,gila sangat kan....klw tak..tanya dia slalu dtg sini hr apa...waktu bila.....

Kalau dia rasa korg ni bukan taste dia..kompem dia bg maklumat tipu...kompem tak datang dah...takut diganggu oleh korg lagi..huahua...

Yang ni nasiblah kan...kita xleh paksa orang suka kita...pling kurg mencuba kan.....


Apepun..slemat mencuba nasib...jodoh pertemuan mmg ditetap kn...tapi kalau duk dalam gua seumur hidup...tak pergi cari jodoh...memang takde lah jodoh korg.......

Lelaki kena cari perempuan........perempuan  tak kan datang bergolek KECUALI..... muka korg cam Aaron Aziz.....

Cam ni haaaa..memang pompuan dtg bgolek....




Ataupun muka and style macam mamat korea cam ....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Haaaaa..




Fuh...ni memang seksi habes..sebijik cam mamat korea..kompem pompuan datg bgolek-golek....wahahahahahahah

ni lah k pop malaysia...xtau gugel...ngeh2...

.
.
.
.
.

sama x?..keh3... sama la tu..cuma yang atas tu kurg sorg je lagi dlm pics..yang len TAK ADA BEZA okeh...muka dorg pun sama...wahahah


ok dah off topic...haha!

Salam...

8 comments:

My Aisy said...

mmg tak lah kan!!!
hampeh jek muka kpop malaysia tu...hadus!!

officially19 said...

part yang berpura-pura macam suami isteri tengah gaduh tu.tak boleh blah betul..haha3...

cik bulan said...

erkk..xsame langsung..kari-pop tu hitam kpop putih...:D

Malek Ku said...

hahah!..anggap jele sama..sb dorg rasa dorg sm...huahua

SaySay said...

sadisss

nulhazwany abdul malik said...

eii muka jawa habis. hahaha xleh bla

~fuNtaStY~ said...

2pm!!!!...(^^)

Malek Ku said...

2pm?/..apetu.huhu



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...