Tuesday, July 12, 2011

Cara-cara Mengorat Gadis..... [18] Pt 1

Salam semua...disepanjang percutian aku ni...tetibe dapat ilham nak menulis tentang cara mengorat gadis.. a.k.a awek ...


Aku pasti ramai lelaki yang mempunyai teknik-teknik sendiri dan rahsia..mengorat perempuan...kali ni aku saja j tulis..mana tahu menjadi untuk korg kan..yang untung korg..bukan aku daaa....keh3...

Sebelum tu..kena lah ada ciri-ciri ni...sebelum nak adjust perempuan...

Ciri-ciri:

1) Berpenampilan kemas dan xselekeh... [ mandi,wangi,baju and sluar tak kotor ]

2) Sentiasa melemparkan senyuman..keh3..walaupun ada orang anggap korg gila...sebab senyum je memanjang..tapi tak pa...senyum tu kan sedekah..tapi mestilah ikhlas....sebab kalau senyum tak ikhlas ni kita bleh nampak pelik.....bahaya tuh!...

3) Friendly dan tak sombong....janganla jadi orang yang sombong....cthnya...dulu korg xpernah tegur prempuan lain...tetiba hari ni nak ngorat awek trus...memang xdapatlah...perempuan suka orang yang friendly...yeke?...maybe kot..keh3...

4) Jangan PERASAN hensem okeh...muka cam ................ [ isikan sendiri tempat kosong supaya sedar diri ] ada hati nak belagak hensem....wat bese sudah....supaya korg xnampak awkward / kekok.... be yourself... kalau ada org kata korg perasan hensem...sebenarnya...dorg yg perasan ko hensem..dan bukannya ko... ada paham?...xpaham baca sampai paham..haha!...


Bak kata pepatah "cermin diri sendiri dulu"...haa kalau penampilan selekeh..busuk.....pastu gi ngorat juliana evans..memanglah xdapat....


Pics ni diambil  masa aku ajak Juliana evans kua minum petang semalam....wahahaha


To be continue......

10 comments:

i'm ezza haniza said...

amboiiiiiiiiiiii..kuar minum petang! muahahahahhaa

Ez_poD said...

WAH!! bkn calang2 org upenyer admin nih...hahaha

H.J said...

juliana tak mekap pom kuar nga tuan belog..haha

munira hashim said...

http://ekspresimunira.blogspot.com/2011/07/pros-n-cons.html

entry ni tambahan utk awk pnye

Pou Leen said...

nasihat yg tepat skali!

ken said...

duit leh? mengorat mesti tunjuk belang sikit :P

dayah aziz said...

hihi..ayat2 sj pasti mereka terngorat..;p

KuNanGKuNanG said...

kene pandai wat klaka okey...he3

SANDRA AZWAN said...

Juliana evans. she's so pretty!

Malek Ku said...

haha!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...