Rabu, 6 Julai 2011

Barang-Barang pelik Yang Boleh Dibeli Di Amazon.com

Salam...haa...kompom pasni..bulehla nak beli barang secara online...sebab barang-barang dia pun kreatip apa...heheh...contohnya


1. Fake Human Poop!.. a.k.a Taik tiruan!


Kalau ade sesapa nak merasa macamana rasa main dengan taik..lenyet2 taik ke apa..buleh beli..sila-sila...haha










2. Sabun Berbau Kucing!



Haa...sesiapa yang mahukan haruman kucing lekat kat badan dia...bulehlah beli sabun ni...masalahnya..sabun ni bukan untuk mandikan kucing....untuk orang mandi daaa..... Hmmmmm kucing bau ape ek....nyum3.. 
"Cats Will Love You"..haha...dia kata pakai sabun ni kompem kucing datang




3. Toilet Mug



Hmm...skali tengok..aku da terbayang mangkuk tandas yang pernah aku duduk dulu....dulu la bukan sekarang..heheh...tapi walau macamana pun..aku tetap takkan beli....tapi sesapa nak buat letak kueh raya [sperti diatas] nak dijamu kepada tetamu di hari raya nanti..boleh lah beli.....sila-sila..heheh










7 ulasan:

einz miszmessy berkata...

aneh2 je.............

NadiRah berkata...

apsal gmbr nad xleh bukak nih...
hadoi!!!

anem** berkata...

gambar takleh bukak la maleekk~

Malek Ku berkata...

fixed!...tx!

My Aisy berkata...

eeeeiiii...yg last tu cam real siot...

Asyila Zainuddin berkata...

geli je tgk... ngee.. :PPP

Belbel berkata...

eeeeyuucckkkkkkssss! pelik2 la org skrg ni T__T



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...