Tuesday, May 3, 2011

Video Lelaki Dipanah Petir Tetapi Masih Hidup Disahkan FAKE [Oleh Aku]

Salam...

Aku baru tengok video ni semalam...kat Borak kosong punya blog...mula-mula tengok memang sebijik real...

tapi video ni ramai juga orang cakap macam fake..so aku analysis sendiri (tipu).. then aku baca komen kat bawah video tu suh pause pada saat 0:27... aku pun try lah.....

Bagi siapa yang belum tengok lagi video tu...buleh lah berbuat demikian...




Dan bila aku pause di minit yang ke 0:27

ni ha yang aku dapat..
.
.
.
.
.
.
.
.

Haa ni nak habaq mai....time kilat korang rasa ada bayang-bayang lagi ke kat sebelah keta tu?...hum?
Pandai diorg nak main2 kan?...so conclusionnya video ni fake...

Sekali tengok video memang nampak real...

Bak kata USOP WILCA: "Nampok beno menipunye"

*Image capture tu aku amik sendiri woo..pandai x aku mik gambar kilat?...heheh

ok c ya...salam

5 comments:

mOoN said...

abg kite meninggal kena panah petir 7 thn yg lalu...

Malek Ku said...

innalillah...bykkn sdekah al fatihah..

noorae said...

mcm2 org buat skang ni. pelik bebeno

Malek Ku said...

;D

My Aisy said...

hehe...meh leh kita bako sesame...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...