Thursday, May 26, 2011

Kenapa Tak Perlu Awek Cun

Salam semua..

Haa..selepas beberapa hari aku tak hapdate belog ni..rasa xseronok la plak kan..[ Aku Jelaa ]  heheh..

Kali ni aku nak sembang sikit pasai  Kpentingan Tak Perlu Awek Cun....haa tudiaaa "apepun tak boleh"....

k lah...antara sebab musababnya...haaa ni dia..




1) Jadi Perhatian Orang ramai...

Yelah..mana tak nya...pergi sana orang tengok..pergi sini orang tengok...dah jadi macam artis plak...bukan tak nak bagi orang tengok...tapi kalau pergi mana-mana pun orang tengok...selesa ke hangpa nak pi kuar jalan-jalan2....haaa











2) Lelaki Lain duk usha

Haa...ni adelah masalah terbesar jugak ni...Dari Hujung rambut smpai hujung kaki org perhati...nak tengok body lah bagai..lelaki skang ni bukannya boleh percaya...aku tengok bebudak yang dah takda hala tuju hidup yang duk melepak tak tentu pasai tu ....ni lah keje dorang....











3) Lelaki Gatai Nak Berkenalan

Baru suh awek korang tunggu jap..sebab korang nak pi tandas...dah ade yang datang tanya...sorang ke?..no. telefon ada?...kalau laki tu lagi hensem kaya tinggi dari hang cmana?...xke tergugat .?....kalau yang ada facebook tu... mula lah...... camni haa


Eeeee..geli geleman aku...ape punya loser lah ayat dia...ahaha









4) Cun tp xpandai wt apa (Gambar tiada kaitan..keh3)

Bukannya nak suruh pandai sampai masuk University...tapi kalau dah gajah lagi besar dari bulan....ahaha serius dah ni.....benda-benda basic pun tak tahu....Tak tahu ibu negara malaysia, tak tahu sabah sarawak tu adelah Malaysia......kena masuk tuisyen dulu la..pengetahuan am.....dan kena ngorat ngan mamat mengajar tuisyen dulu..kah3...[Kisah Benar]...penting perempuan pandai SIKIT....sebab kita tak nak lah nanti senang-senang jer semua benda kena tipu dengan orang......tapi jangan dia pandai dari lelaki..keh3..nt dipijaknya kepala kita....ehehehehe










5) High Maintenance bak kata orang...

Pompuan ni ada banyak jenis...ada yang cun..tapi kita kena maintain.... dan ade yang cun kita xperlu maintain...pompuan yang cun tapi kena maintain adelah jenis yang pisau cukur makan duit orang pelahap duit mintak tu mintak ni...haaaaaa....dia suh kita beli baju mahal2..xbeli mrajuk bagai......yang xperlu maintain ni yang jenis baik2..bgus2...yelah...dia cantik dan xperlukan kita untuk kekal cantik...maksudnya..tak la kuar duit nak beli baju mekap pasai kat dia....kompem dua jenis ni ada kat malaysia..percayalah.. [Kisah Benar]..keh3






Apepun....carilah pompuan camni haa...

Cantik tapi xdak sapa nak usha...
-Agama Islam
-Baik Hati

kalau dia ada agama...semua beresss...dalam islam dah ajar...complete ...


Islam pun ada cara2 nak memilih isteri....dulu aku dah tulis...kat  Jangan Nikahi Wanita Ini!!

so..selamatlah mencari pasangan hidup....salam...

4 comments:

Ez_poD said...

MenArik2...so ConCLusion jgN pilIh AwEk CanTIk Ker??..:D

AnTAre ByK2 Nih maNE PlinG sKiT UTk LakI??hehehe..

Malek Ku said...

buleh je pilih awek chantek..jnji kau suka dia suka..apepun jadi..huahua

niqab otome said...

Saya rasa blogger agak berfikiran kurang matang sekiranya berpendapat lelaki perlu memilih wanita yang kurang pandai dari lelaki itu sendiri kerana takut dipijak kepala.Pertama , zaman sekarang ni lebih ramai perempuan yang lebih pandai daripada lelaki terutamanya di kalangan orang Melayu(rata2 kemasukan ke IPTA 2011 perempuan:lelaki=60:40)Lelaki kecundang dengan dadah , rempit atau sekadar cukup makan je.Salah siapa?Kedua, lelaki melayu sekarang hanya muslim pada nama.kalau tidak mahu diperkotak katikkan oleh kaum wanita lengkapkanlah ilmu agama didada.Kalau tidak cinta Allah memang tidak boleh memimpin isteri.Jadi ubahlah diri sendiri sekiranya ingin jodoh yang baik.Ana sebagai kaum hawa memang amat kecewa dengan kaum lelaki sekarang yang hanya nampak kesalahan wanita tetapi bukan kesalahan sendiri.

Malek Ku said...

ini adalah pndangan peribadi laaa cik..lain orang lain lah pilihan hatinyaaaaaa...dan ini bukanlah pndangan semua lelaki kat atas muka bumi ni ye cik....harap maklum...tp syg..cik ni anonymous.. susah la nk reply kat cik...tiada istilah tak matang/matang daaa... tak semua lelaki mat rempit cik oi....tak semua islam hanya pada nama cik oi....apedaaa kata lelaki nmpk kesalahan wanita...tapi apa yg cik cakap tu dah mencerminkan diri cik....



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...