Monday, April 11, 2011

Kenapa Aku Dah Bosan Baca NewsPaper

Salam..semakin hari semakin bosan aku baca paper a.k.a surat khabar..

sebab apa?..haa ni aku nak kasi tau sket...


1. Video seks


Tengok!...naik muak aku tengok kisah video nih...xhabeh2 kaitkn dgn aku..hehehehe...bagi aku la kan...xpayahla nak sensasi sangat cerita video seks ni..secara xlangsung budak-budak kecik sibuk duk tanya..yang xtau jadi tau..heh..dahla hari-hari..wat sakit hati j beli surat kabor...ni lah newspaper skarang...dulu liwat la apelah..belum habes liwat dah ada masuk bnda laen...haa itu jadi bosan bace surat kabor...



2.Rasuah



Ha...tegokla sendiri..ader org cakap video tu lakonan..tapi brita2 camni la hari-hari kuar kat newspaper...muak dah..memang dah hilang kepercayaan aku kat polis,ahli politik, dan beberapa bhgian sektor awam ni sbenarnya..huh.bukan polis jer..baru2 ni ha kastamptuih!..cm taik jer main rasuah...pastu duk makan sorang..jgnla mkn sorg..share2 skit ok lagi..hehehe.. RASUAH itu haram ok..bila rasuah nak berhenti? kiamat?


3.1 Malaysia-padahal xblaku pun, hanya slogan semata-mata...xpercaya observe jelah....muak dah..







bagi aku la kan..aku bosan dah ngan 1 Malaysia nih..seme benda nak 1 Malaysia..tapi hakikatnya 1 malaysia tu xla berlaku...kebanyakan daripada orang yang aku perhatikan...xperlu 1 Malaysia pun diorg boleh kawan baik dengan berlainan kaum.


4.Kes poco-poco

Sape xpenah poco-poco?..meh nengok cini...



Kecoh betul dah brapa minggu pasal poco-poco nih haram lah kuar fatwa haramla apa...haih.. aku pun xpaham la malaysia ni..benda kecik pun heboh satu malaysia...padahal masalah negara besepah2 lagik...ni poco-poco gak duk heboh... biaq pi la nak poco-poco pun...bagi aku...xsalah kita poco-poco kalau untuk kesihatan..dah memang niat org buat untuk senaman...asal jangan buat perkara yg dilarang oleh Allah..

Ustaz Asri pun duk habaq no reason

tengok...sebuk kecoh pasal benda kecik...benda2 camni lah yang jadikan surat kabor skarang ni sampah..tu maleh doh rase nak baca surat kabor..


Sekian..saja celotehan saya hari ini... =)


5 comments:

Kiko Berdendang said...

Jadi, pilihlah kerajaan yang baik. Jangan lupa mengundi...

nik rosmawati said...

bukan bosan baca paper jea.tgk berita kat tv pun dah bosan dan muak.asyik2 benda yg sama jea.benda remeh temeh jd tajuk berita.

Malek Ku said...

benar

fromjarn said...

like ~

Muhammad Burn said...

nice entry...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...