Saturday, April 30, 2011

Jenis-Jenis Blog Yang Aku Jumpa

Salam semua..selamat sejahtera kepada rakan taulan sahabat bagai....heheh

Today i dnt feel like doin anything - Bruno Mars Lazy Song

So aku buat pertama kalinya saja nak tulis pasal blog-blog yang pernah aku jumpa




1. Blog Keagamaan:



Banyak dah blog yang buat entry pasal agama...bgus...ramai datang lagi ramai lagi dapat pahala noh....









2. Buat Blog Lawak: 





Haa..amacam? lawak tak? lawak tak?...ahaha serius lawak..kalau korg xgelak xtaulakn...ahaha





2. Buat Blog Bermusuh Dengan Blogger Laen :

Tengok...ni lah salah satu rahsia Ben Sehari Famous...dia kutuk blog aku...sebab tu blog dia lagi famous dari blog aku...[perasan]...heheh..ni entry maen2 je Bang...satg dia attack aku betui2..mampus den....heheh 




4.Buat Blog Busuk:


Tetibe lah plak kan blog aku jadi blog lucah....tapi banyak aku tengok blogger ni..cara dia UP trafik dia buat entry lucah gila...kalau yg jenis cam ni..memang ramai datang....bertambah-tambah lah dosa orang yang menulisnya...


5 Buat Blog Kisah Cinta


SELESAI bersiap, Dewi terus melangkah ke aras bawah menuju ke ruang makan. Sudah menjadi kebiasaannya untuk bersarapan dahulu sebelum ke sekolah. Serapan adalah baik untuk seseorang yang masih bergelar pelajar demi kecergasan minda di waktu pagi. Tetapi sekadar memakanan makanan yang ringan-ringan sahaja dan mengambil pada kuantiti yang sedikit. Jika kita mengambil pada kuantiti yang bayak. Berkemungkin akan berasa mengantuk semasa di dalam kelas nanti.
Dewi terkejut bila melihat ibunya sedang duduk bersarapan. Jarang benar dia dapat bersarapan bersama ibunya. Selalunya, awal-awal pagi lagi ibunya sudah ke pejabat.
“Assalamualaikum ibu. Good morning.” Bla bla bla bla....nak tahu sambungannya? Klik SINI

Sekian~

12 comments:

faralovexx said...

hahaa,,,blog kamu ni kategori ape plak?hihi

Malek Ku said...

kategori merepek...xde dalam list disebabkan black list...heheh

Hashira Yusoff said...

yup.. ada byk lagi sbnarnya jnis2 blog.. blog tutorial, blog syok sndri, blog nak trafic blog nk glemer..hahaha..

--> Fact about friend

farah said...

amir lawak ke? i'm sorry. :p tettt :p

Malek Ku said...

yup semestinya byk lagi...tapi den xtulih...amir? mstila lawak...ngeh3

Misshy Innz said...

blog ku tiada dalam kategori . out of list kata org. hehe xD

Malek Ku said...

black list...heheh

Cik Muda Sae said...

aitt....layan blog novel le plaksss..huhu~

Malek Ku said...

xlayan pun...saja je link kan..kot2 ad org nk baca..huahua

suha said...

hehe nice entry
sile dtg ke blog sy dah bitau belog saya kategori ape..ok?
*ini adlh pksaan lalala*

suha said...

haha ok fine..dpt kategori blog yg di blacklist lalala

Malek Ku said...

thx..i will =)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...