Friday, February 25, 2011

Sapa Saket Hati Tengok Event nih?...Hands Up!

Salam semua....petang tadi aku dapat invitation daripada kelab rugby kebangsaan...apa yang aku tengok tadi adalah satu kekecewaan....yelah...sebagai peminat sukan ragbi....aku amat-amat kecewa....kenapa?..sebab ni haa....


Perlu ke kena ada penaja dari GUINNESS??...dah xde penaja lain ke?..

Dianjurkan oleh KESATUAN RUGBY MALAYSIA

Apa..dah xde penaja HALAL yang banyak duit  ke kat Malaysia nih?..nak jugak GUINNESS??


Orang yahudi dah berjaya sebenarnya menakluk minda dan fikiran orang zaman skarang....xpercaya?..

tengok komen salah seorang yang bakal sertai event ni!!


Boleh pulak ko komen camtu kn???....Astaghfirullah...bawak mengucap la bro.....walaupun aku ni xla blaja tinggi agama..tapi aku tau halal haram der...janganla disebabkan ko minat gila dengan rugby..iman ko tergadai...aku sokong Yusran

Abes kalau GUINNESS ni taja buat masjid ko nak cakap apa plak?

"bukannya nak minum arak time smayang..pas solat pun bukannya minum arak...so benda KECIK !!...tumpu pada solat...bukan pada arak!!! ""

tu ke yang ko nak cakap???? fikir la weh...dah beso panjang..


Harap sahabat-sahabat saya jauh lebih berhati-hati..sama-sama lah kita beringat...xperlu lah datang..walaupun kita datang tengok rugby...tapi secara xlangsung menyumbang kepada kjayaan event xguna ni...yang sedihnya...yang attend...almost semua MELAYU...


Pfft!..i just wondering....kalau benda ni dia cakap "kecik"...ap yg besar baginya??..huhu..fikir2 kan..hati-hati kawan2..jangan terjebak!..salam..

2 comments:

Arm_mj said...

erk..??angkat tgn!

MieraNeep said...

giler bengong mamat tuh~~
dah nama penaja...sah2 la brg2 deorg guna 2 dari duit yg haram...apadaaaa....sengal ubi kentang btl mamat tuh....haihhhhh``



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...