Thursday, February 10, 2011

Komen Aku Kepada Memey Suhaiza......

Salam...panas...panas..panas....hheheh

Mungkin ada yang dah baca kot..tapi saja nak post..bleh?...sb untuk peringatan manusia ISLAM sekarang ni oke...


Komen: 1





Komen: 2 



Kata Memey...

“Salahkah saya jawab panggilan telefon bagi pihak tunang saya? Saya bukan buat salah besar sehingga dia hendak marahkan saya sampai macam tu sekali? Saya terkejut dengan tindakan Abby selepas dimaklumkan oleh seseorang ketika tiba di lokasi penggambaran.

“Nak ikutkan secara logik, ia bukan isu besar dan Abby tergamak menulis sebegitu rupa dalam Facebook sehingga ia boleh ditatap oleh ramai orang,” katanya kepada mStar Online.



Komen: 3

Dari Malek Ku kepada Memey

Memang salah lah mangkuk!!!!!!...ko baru tunang nak duk serumah pehal!!!!...



Sekian...salam

10 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

Lagi bagus dia tak jawab sebab dah terang2 salah buat apa nak nafikan

Lalinkfixa said...

bangga sungguh nak tunjuk dok serumah dgn bukan mahram.

ecah..merangkap anak cik nan said...

hah!kantoi mcm tu jek..

TSYA'Z (~_^) said...

pompuan ni memg bodo tahap dewa........die ingat die tu duk kt london agaknye....ngok!!!!!!!!!

Ummu~Ishak said...

bangang punya pompuan

athirahMedan said...

Tunggu nanti mimi tu rasa macam mana laki dia kena rampas pulak.

Malek Ku said...

sabar jelah ..

Millomocca Danique said...

hi Millo setuju dgn tindakan ABBY tu...hahaha

igt tiket tunang tu da bole lepas tuk hidup serumah...ish3

neway datang follow blog anda sekali...rajin jemput dtg ke blog

nYomeL said...

bole die tanye ape salah die? tak paham btul dgn die ni laa.. huhhh..

Putri_Aizat said...

memey...
pada aku hidup ni karma...
ko tunggu je lah norman wat benda sama yg dia wat kat abby...
pastu ko leh paham lah pe yg ko wat tu salah ke betul..
n memey is so mangkuk....



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...