Monday, January 31, 2011

Satu Malam Buleh Tengok 3 Kali...

Salam semua...

Dua hari lepas aku bersama kengkawan termasuklah Pak Abu.. beronda-ronda malam2 lepaih dinner..

kteorang ingat nak pi putrajaya...saja jenjalan...ambik angin malam

Pastu ada kejadian aneh yang xbrapa aneh jgk sbnrny.... jarang aku tengok kat kawasan aku...

Kencing.....Malam...Tepi...Jalan...

dalam satu malam aku dpt tgk 3 kali kot...tepi jalan + orang dewasa + UNCOVERED

tu diaa..


Dahla dh beso panjang..kencing pun xpandai cover...dahla pasang lampu kecemasan..ingatkan kereta diorang rosak...orang yang lalu pun slow kan kereta kot2 la nak bantu...last2 tengok elok jer dia kencing tepi kereta...xcover langsung...

Haih...ni aku nak ingatkan..kalu ye pun nak kencing tepi jalan biola dicover / dilindung dengan pintu kereta...janganla buat xmalu sangat...orang yang tengok plak jadi malu.....


2 comments:

Imran nyambek said...

pheewwit.kah kah kah

bidadari said...

salam...

http://atehqshe.blogspot.com/



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...