Tuesday, January 11, 2011

Rahsia Untuk Blogger Malas Tapi Maintain Traffic

Salam semua...

Brapa kali yer para-para blogger update blog?

Kalau aku..bergantung kepada masa lapang aku...kalau aku freee je aku online and buka blog...

Sebab Aku tak update blog..:::


  • Kering idea sebab buat tutorial yang belambak
  • Demam sebab xcukup tidur
  • Takde Mood sebab ..xde feel.heheh
  • Takde Internet connection..yang slalu berlaku kat u aku nih..sem lepas
  • Lapar walaupun dah makan nasi member yang xhabeh [bukan aku]..heheh
  • Lain-lain
Biasanya aku akan update blog dalam 1-2 kali dalam sehari...kadang2 tuh lebeh...sebab terlebih idea...

Sebenarnya blogger bleh jugak Gunakan http://twitterfeed.com/.. ramai yang xtau lagi sebenarnya benda ni... baru lagi ni...twitter feed ni akan automatic post your latest entry kat twitter, facebook..etc...

senang je kan...nak tahu caran gunanya? kat sini Tutorial untuk blogger Malaass

kita bleh set bila dia akan post kat facebook...trylah explore...

so..ape lagi buleh cuba...ni entry yang duulunya aku dah post...tapi time tu kul bape ntah..hehe tapi still ramai xtahu ni..so sharing is caring.. =)

2 comments:

Amanina said...

update seminggu sekali/dua kali. errr. haha

Malek Ku said...

=)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...