Saturday, January 22, 2011

Perempuan Hari Ini

Salam semua...

Hari demi hari umur smakin pendek..bukan umur semakin panjang kerana kita xkan tau bila hari untuk kita pergi......kali ni aku saja nak bercerita tentang perempuan hari ini..bukan nak diskriminasi ke ap...jangan salah paham...kali ni nak cerita pasal perempuan dulu...nanti lelaki pulak...

Hari ni..



  • Perempuan  bertudung / bertudung labuh xsemestinya baik..
Xtaulah ni fesyen ap


  • Perempuan berpakaian seksi, menarik perhatian lelaki,, tapi bila diganggu,diculik sapa yang  salah?




  • Perempuan menjalinkan hubungan dengan perempuan..
Pukul lelaki pun dah ada,,jgn igt laki j pukul pompuan..



  • Perempuan menggugurkan anak luar nikah sesuka hati tanpa ada sedikit pun rasa bersalah
Bayi xbersalah 



  • Perempuan nak menandingi lelaki dari semua aspek..nak menunjukkan apa yang lelaki buat, mereka juga boleh lakukanny...
Rugby pun dorg main




  • Perempuan terlalu obses dengan kecantikan sehingga mengubah ciptaan tuhan


Dah tua pun nak cantik lagi..klw dh tua tetap tua



  • Perempuan muslim suka sangat pakai tudung macam ni....
?..pernah perasan x tudung anda macamana



sendiri fikir wahai sahabat



  • Perempuan cantik lebih suka "mencukur" yang mencari lelaki yang berada

ikuti perbualan berikut...saya pasti ramai yang pernah dengar...


Sekian...sama-samalah kita beringat...hidup xlama..

apa yang aku tulis hanyalah untuk peringatan bersama..tak berniat nak mngutuk/merendahkan mana-mana pihak....kerana semua orang tahu...xsemua ada perlakuan seperti ni..

Daripada Anas, Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam bersabda yang bermaksud: “Apabila seorang perempuan mendirikan sembahyang lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kehormatan dan taat kepada suami, dia akan disuruh memasuki syurga melalui mana-mana pintu yang dia sukai.” (Hadis Riwayat Ahmad)

..salam..

7 comments:

althafunisa said...

tpi kebanyakkan nyer, perempuan cam ni yg lelaki cari skg kan?

Mknace said...

:) :) :)
bagus artikel
terbaeekkk!!!!

singgah dari mknace unlimited

Malek Ku said...

atul:..mungkin...tp xsemua lelaki rasanya

tx mknace

I.s.h.u.r.a.I said...

=)

althafunisa said...

memang ta sume..tapi majoriti ye ta?

Malek Ku said...

amboi..marah ke cik althafunisa...keh3.. relax2 tenang2... xleh nak cakap majoriti..sebab xbuat research...hehe

aien.. said...

best best topik ni..
tapi tak sme yang macm ni kan..tak pe..
kite same same jadikan sebagai peringatan..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...