Sunday, January 9, 2011

Macamana Aku Jumpa Mak Kau......

Salam....tajuk pun dah tau...susah juga nak mencari mak orang ni...ada banyak kisah suka dan duka...siapa sangka kan...korang semua ada mak buleh lah...tengok dia ni....susah jer nak cari mak dia...




Sebenarnya bukan betul-betul ok...ni citer sitcom yang paling lawak pernah aku tengok....skarang dah seoson 6...kalau xpercaya..korg semua buleh download kat torrent ke atau kat mana2....skali tengok nak tengok lagi....huhaa..skg nk tgk..sb tu buat entry nih..heheh...salam

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...