Sunday, January 23, 2011

Lelaki Hari Ini

Salam semua..jawab xjawab dosa...

Semalam aku dah tulis pasal perempuan hari ini...hari ini nak tulis pasal laki hari ini plak

Apa yang aku tulis ni xbermakna semua laki camni...hanya segelintir sahaja...so jangan ambik hati ok..ini berdasarkan pemerhatian aku...bukan pengalaman aku...so jangan kaitkan dengan isu peribadi...keh3...

Hari ini..




  • Lelaki semakin kurang belajar di peringkat tinggi / di Universiti
Keadaan ni memang membimbangkan..skarang memang xrasa..tapi ianya akan memberikan kesan pada masa hadapan.oleh itu...blajar la ppandai2..wahai kaum adam...jangan malas..kelak sengsara diri


  • Lelaki...Ego yang tinggi...
Kajian menunjukkan perempuan lebih  mudah memaafkan seseorang... berbanding lelaki..
xpercaya?..tengok kat SINI, bila Ego yang tinggi..macam2 perkara lelaki susah nak buat.. salah satunya minta maaf,, dan kadang-kadang tu ada yang berfikiran "kena jaga standard"... hek eleh.. bagi aku ego perlu ada tapi xperlu berlebihan...orang naik menyampah nanti.




  • Lelaki yang tak setia
Zaman skarang ni ramai sebenarnya lelaki yang xsetia..klw x kenapa ada anak luar nikah..tapi bpak ntah kemana..minggu lepas pun 3 orang kawan perempuan aku clash dengan boipren dorg..memang clash of d titan btol... dorg punyer bf cakap "mak saya xsuka gf duduk jauh2" , "nak tumpu blajar dulu " ....pedehal weh... alasan xmunasabah langsung..masa mula nak ngorat xpulak ko tanya mak ko eh?...nonsense!

tetibe ada norman nih...sibuk jek..hehe




  • Lelaki yang kejam
Skarang ni banyak kes lelaki pukul perempuan..even salah sikit pun...perempuan beb...ko nak pukul buat pa..dorg bukan kuat pun....bagi yang jadi bapak..especially bapak muda...dorg laki hot tempered...pukul anak2 plak...xmacho langsung...nak main pukul2 masuk wrestling lah






  • Lelaki Menyerupai Perempuan
Teramatlah banyak kat mesia ni...termasuklah yang gay ada je kat merata tempat...2 Tahun lepas kawan aku d approach oleh seorang maknyah...mula-mula dia lambai kat tangga....then 5m kemudian dia naik tingkat atas..lambai2 ikut tingkap...ajak naik..eeeeeeeeuuuuwwww.....geli3...dah lah laki tu gelap gulita, jerawat banyak,, pakai gincu,,, ketiak busuk (yang ni xde) hehe..........dunia nak kiamat....

Bukan yg ni...



  • Lelaki Obses Dengan Sukan
Kalau perempuan obses dengan kecantikan...lelaki obses dengan  sukan..dorg sanggup buat apa saja untuk tengok sukan kegemaran dan bermain sukan kegemaran dorg..

Pergi kedai mamak  nak tengok bola walaupun dia sorang je fans birmingham city..yang lain fans M.U
Sanggup bergaduh kerana pasukan kesayangan yang xmemberi apa-apa makna

Sanggup pasang astro tu .....kalau bulan2 kumpul duit dah buleh baiki bumbung rumah dari pasang astro.... kemahuan mengatasi keperluan.


Setakat ni saja...salam

10 comments:

kuzaidi said...

biasa la bro...tak sempurna seorang lelaki tanpa ada perempuan..cewah

gabanMorka said...

moral of the story:lelaki lebih gempak.hehe

SpaQue said...

part obses sukan 2 i like..p/s ade ke fan birmingham city kt malaysia??haha..anti MU rmai la..

part rmai laki xmsuk U 2 sbb laki xminat teori sgt.. bese yg msuk U ni terer teori jek..

Entri bes kat sini Taufik Hidayat Halangan Terakhir Chong Wei | Proton Malaysia Open Super Series 2011

*∽ IZAN ∽* said...

tak dapekkk nak nolongg ehhhh...
ni belum kuar topik2 geng2 merempit.. geng2 suntik menyuntik..! geng2 pecah pecahh.. memang teserlah ke'praktikal'an nyerr.. isk isk isk.

Mencabar nak mendidik anak lelaki sekarang nihh huhu

Malek Ku said...

@kuzaidi..?? =)

@gaban..oh yeah...hehe

@spaque..mestilah ada..den fans birgmingham..hehe..betul jga..lelaki lebih suka practikal...tapi kat u pun ada practical wo..hehe

@izan..ouh yg pasal negative tu xdsebut..sb prempuan pun ada macam tu jg..hehe..mencabar mendidik anak lelaki...susah nk membesarkan anak perempuan

anem** said...

hahaha.

setiap gender ada masalah dia. pandai kita lah nak betulkan apa yang patut. appreciate differences kan? hehe~

SyafiqRidhwan said...

Salam,

masing-masing memerlukan. :)

Malek Ku said...

yup..A.D

eja said...

sysh nk cri lelaki y betul lelaki...skg ni..

Cik Tqah said...

berhati2 ngan lelaki.. haha.. but most of the things is true la.. but kite sangat susah nak predict



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...