Wednesday, January 19, 2011

Antara Page-Page Di Facebook Yang Menarik Perhatianku

Salam semua...

Harini aku nak berkongsi dengan korg semua pasal page-page kat facebook yang menarik perhatian aku...heheh..ada lawak..dan ada juga xpatut....





Aduhai...awatlak nak benci awek xlayan chat?...dah hang gatai sangat kot...tu yang dia xlayan...dia x blagak cuma busy jek hehe...pompuan yang diidam xlayan ...trus wat page ni kan kan kan? hehe





Ha..yang ni memang kontroversi...apepun bialah dia angkuh ke apa ker....xpayahlah buat page ni.secara xlangsung ajak orang lain kutuk2 DDR ...buatlah page  "saya suka malek yang baik" ke....ok jugak..heheh






Anda makan xbunyi ker?..hmm rasanya semua orang makan berbunyi kot..tapi xdelah "pecak-pecak" bunyinya....hehe..tapi tulah..jgnla sampai xsuka...cuba awek ko yang makan berbunyi cmtu...xsuka jugak ke?..heheh






Page ni bukan xbagus...bagus sebenarnya...sebab memang skang ni aku pun ada tgk sendiri...sepupu aku hari -hari lalu ikut tol dan cakap pasal ni...ada jugak petugas pagi-pagi lagik dah masam muka.....xsyoklah.. orang pagi2 mood nak p kelas nk p kerja..tgk2 juru tol masam..cancel nak mintak num telepon...keh3..






Tak suka lemak? gunalah jus...hehehehe.... mana ada orang suka lemak...laenlah korg tuh memang kurus kering keding..tapi bagi aku cam lawak jugaklah page ni....saya tak suka lemak....heheh........... gelak lah..lawak kot page ni..haha..







Yang ni memang dasyat.... orang yang xpandai guna facebook pun kena...dulu ko mula2 daftar facebook ko trus tau ke application dalam facebook??... dulu pun ko cmtu jgk..xtau pape...apedaaaaaa..







Dua page ni memang style....xsuka jiran pun buleh wat page dah skg ni...heheh.... mari tengok page ni..mana lah tau kot-kot nama anda ada dalam nih..heheh... yang kolej satu hal...orang sebok nak stay kolej...sdia happy plak tak dapat kolej...hehe mcam2...








Haha....aku xsuka kucing siam ko!!..pedehal?...haha...cantik sangat ke kucing  ko tuh..hehe.. apepun..memang dia ni saja suka2 wat page ni....huha....






 Yeas.yang last ni memang aku like...hehe.. maksud aku bukan like kat page ni...tp aku "like" je...hehe.. sapa suka prempuan ktiak busuk....mana ada orang suka beb... alangkah lelaki ketiak busuk+berbulu ketiak+Kurap+panau kat ketiak pun orang xsuka..eee geli3...heheh..so moralnya jagalah kebersihan..xkira laki pompuan....

salam..









10 comments:

.: iEyLa :. said...

huhu..mcm2 kt fb..huhu

Yiedpozi said...

Macam2....

P/s: Entri Hot Minggu Ini: Dasar Blogger Penipu!

Jangan lupa join 'Contest Review Blog Yiedpozi.info'

farahroslan said...

terbaik..kekadang boleh jumpe mcm2 page yg pelik2 lagi..
haha
:)

b a m b a m ' s said...

hahahhaha..kelakar2!!!

Owner of ~fuNtaStY..YuMmy~ said...

macam2 mende plik yang bley buat orang satu hati satu jiwa....huhuhuhu....=D

analia buyani said...

haha...pelik2

~marlia maya~ said...

hahaha~macam mcam laa orang ni~rajen plak k0 explore mende2 ni ek malek~hehehe :)

Malek Ku said...

betul memang macam2 n pelik...x xplore pun...dah ternampak..post jelah..saja suka2..heheh

anem** said...

hahahaha. malek ko ni lawak lah. nice post! :))

Putri_Aizat said...

kne like yg last tuh...
pakai lah deodorant ye..
hahahahah...lawak sungguh...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...