Saturday, January 1, 2011

Aku Benci Khairul Fahmi Che Mat !!! Muktamat..



Haaa...korang benci tak dia? jom ramai-ramai...

hehe..sebenarnya aku xdelah benci pun kat dia..yang aku benci orang dengki buat page


Saya meluat dengan Aimie Harmelia(gf khairul fahmi che mat keeper malaysia)

Like




Apo ekau dah xdak keje ke nak meluat2..benci2..hasut orang lain suh benci dia?...bialah diorang..bialah....... GF dia bukan GF ko yang nak meluat2...DIA TAK SURUH PUN KO BACA BLOG DIA....yang ko nak meluat pesal??


sudah2-sudahlah tu...ni la penyakit HATI orang skarang ni...DENGKI...

5 comments:

irahehe said...

bengongnye admin page tue. xpasal2 si awek kf tue kene. nie mesti kes jeles sebab tau kf dah ade awek neh.

Malek Ku said...

xjgk..admin tu lelaki...tgk post2 dia tu

irahehe said...

ermm..gay?hahahha..

s1t1 2uL41k4 said...

rendah akhlak betul org yg create page tu.

Anonymous said...

http://jotch-production.blogspot.com/2011/08/segmen-blog-gua-berat-tak.html



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...