Friday, December 3, 2010

Semasa Ke Masjid tadi..Aku Perasan Something....

Hmm..harinikan hari jumaat...jadi macam biasalah aku pg masjid...tengah duduk-duduk tu..aku perasan something..yang aku rasa..salah satu daripada kekuasaan allah...

Sapa pergi masjid tadi mungkin akan perasan juga....


Apa yang aku perasan adalah..di bahagian kubah2 masjid xde pun sawang ke ap...sikit pun xdak...kalau nak kata dorang cuci tu...cam xlogiklah kan..diorang cuci kubah masjid..tinggi kot...gayat woo...

tapi tulah...memang kagumlah..dah nama pun rumah Allah...hmm semoga dapat mengingatkan saya dan rakan-rakan tentang kekuasaan Allah... skian

5 comments:

Siti Mashitah Saidin said...

btoi2!~

♥CIK SHA♥ said...

itulah tanda kesucian rumah Allah..^_^

Fyzal said...

hurrmmm.. betul2.. baru aku perasan pas baca entri ni.. aku jarang2 usha kat kubah tu.

good bro!

Fyzal said...

follow ko bro.. sebagai follower KE 404.. 404.. aku suka nombor tu.

Malek Ku said...

ye betul tu.. =)

thx all n fyzal



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...