Thursday, December 30, 2010

Satu Kejadian Lawak Lepas Malaysia Menang AFF

Salam semua..haha..aku sengaja la kan tengok-tengok apa media indonesia cakap tentang perlawanan harini kot-kot la bagi alasan pengadil kena rasuah ke, badan pemain gatal-gatal lagi ke...haha...tapi yang laen aku jumpa... yang ni ha...


Nampak something? hehe...siap iklan lagi beli laser pointer....haha..lawak2..apepun mesia menang suaaa... wohoo

10 comments:

Magrib said...

bongok!! lawak nya!!anyway.. blog anda sungguh menarik buat saya tertarik.. suka dan follow anda

Ini entry terbaru saya..
Cara cepat tingkatkan traffic
Skuad MALAYSIA berjaya Benam CHELSEA 3 - 0 
Pembaca Fanatik Blog gua mengganas
Aku nak rambut mcm Dr Rozmey
Gempar! ramai bantah aku wat rambut DdR
Mari lah ROGOL saya!

Malek Ku said...

tx =) mmg xbetul dah media indon..huhaa

mira_nas said...

laser ke tak..kan dah kalah.. terima je.. adat permainan..

Malek Ku said...

betul tu mira....mentality

hana said...

dorng nh kne blaja trime kkalahn..
hehe..
adat la tu de mnang n kalah..
=D

Azuan said...

yang penting Malaysia menang..

Lizzie Yasmin said...

media dorang nie, tukang bakar semangat dorang.. penyebab Malaysia di benci... tak suke media dorang..

Noridah said...

dah postingnya ada keyword laser beam pointer, so keluar lah iklan pasal pointer tu...google adsense tu kan...

Izwan said...

bisnesman laser leh cari makan kot sekarang.. hehe

micky eyqa said...

tak abis2 dgn laser dye tue hehehe



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...