Saturday, December 4, 2010

Punca Kekalahan Pasukan Bola Sepak Malaysia

Salam semua..

kat bawah ni ada video tentang kenapa malaysia kalah....sebenarnya ada banyak sebab pasukan kita kalah...

antaranya:

“Bambang pernah dua tahun bermain di Malaysia dan mungkin dia menyalurkan maklumat mengenai kekuatan Malaysia kepada jurulatihnya"

"Saya berharap semua rakyat Malaysia faham situasi yang kami hadapi,"

“Saya mengamalkan formasi mengikut keperluan. Ada kalanya saya memilih menggunakan formasi 4-4-2 dan ada kalanya 4-3-2-1. Ia terpulang kepada keadaan. Tunggulah malam nanti. Mungkin ilham itu datang dalam tidur saya,”


"Kami memerlukan pengalaman Amri dan Razman, dan pada peringkat awal permainan ketika menentang Indonesia mereka dapat bekerjasama baik dengan rakan sepasukan. Tetapi selepas beberapa ketika, mereka mula kepenatan"

aku bukan penganalisis sukan ke ap...aku bukan xsokong malaysia...sokong gila kot.tapi tulah...korang tengok ajelah...



Baju diperbuat dari 8 botol kitar semula = RM 199 bila nk beli?? peh...

2 comments:

aTan aHmad said...

Post Terbaru = CELCOM Promo!!!!

Kalah menang dah adat, tp kalah 5 gol bukan adat tetapi bencana, tapi kita setaraf real madrid, sebab real madrid pun bolos 5 gol.. kekeke

Malek Ku said...

haha..buleh lah kot..haha



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...