Wednesday, December 8, 2010

Pernah Baca Blog Pengasas Millatfacebook?

Salam semua..pasti ada diantara kit adah ada yang gunakan  millatfacebook.com ni... korang semua kenal ke pengasas dia?


nama dia Omer Zaheed...banyak info yang ada dalam blog dia...

Dan pernah juga dia mengatakan bahawa ada syarikat dari U.S yang nak beli Millatfacebook ni... huh.. tapi dia xnak jual..yelah kan..kalau jual habeslah..

Untuk sapa yang nak baca blog dia... ada kat sini : http://omerzaheermeer.wordpress.com/

Selamat membaca....

3 comments:

sfatimahzj said...

dah daftar kat millat..tapi kawan cuma ada berapa je..

Al said...

ade jgk org kutuk millat ni
sbb bende dia hampir same je ngn fb zuckenberg
letak gmbr yg mcm2 tu sume

Malek Ku said...

yup..kita nilailah sendiri =)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...