Sunday, December 5, 2010

Aku Bukan Tak nak pergi Blog Macam ni...

Salam semua..tajuk aku pun dah mengatakan semuanya...aku tau kebanyakan atau kekurangkan blogger berblog kerana duit...hehe...aku berblog sb suka n kebetulan ada duit free sapu jelah...tu pun bese2 je..xdelah bila2 sangat..

Yang paling aku rasa xbrapa sesuai adalah macam ni....


ye aku tau korg nak duit lebih...tapi abes semua tempat nak letak ads..mak aih...dasyat betul...hehe

Apepun tu hak milik korglah kan...sebab blog korang tapi bagi aku...aku xrasa bes bile datang blog cmni... aku akan datang sekali je....lainlah kalau blog tu betul2 bes xpe...kalau kena blog yang biasa2 je...lagi aku xkan datang terus...hehe...

Sorilah kalau ada yang terasa..ni cuma pendapat aku lah kan...mungkin ada yang suka sbab warna warni ke ap..hehe..happy bloggin~

11 comments:

eqbalzack said...

hahaha...lawak la...ada ek blog mcm ni...

efa nur said...

hehehe...kalau singgah di blog efa, akan dtg balik ke x?hihi :D

Malek Ku said...

ade...korg blogwalk jelah..mesti ada punya....=)

♥ Princess ♥ said...

hahahaha...lawak =)

SANDRA AZWAN: Fashion Designer said...

ish..ish...ish..;-P

sayaDeyla said...

boleh pulak. haha. kemaruk iklan namanye tuh~

IntanBerlian said...

huhu tukar terus je jd blog iklan.lol

.:: Miu Miu ::. said...

wuhuu ni kaw kawww punye lah! haha..

Mohamad Izwan said...

susunan iklan tu teratur r.. hehe

Malek Ku said...

=)

Nur Areefah said...

mmg jadi blog utk ads jelaa..tp kalau berblog utk iklan rasa kureng sket kepuasannya..huhu



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...