Tuesday, November 30, 2010

Yang ni Memang Aku Tak Suka......

Korang ada pernah kena cmni jgk kan?..


Atau xpernah langsung?....serius memang aku xsuka..ada skali aku dapat byk kali.... trima kaseh jelah yek...nak buat iklan kat blog ni cakap je..senang kc banner trus.. xpyh nk xserabut2 tunaisegera lah apelah...buat penuh cbox den je...

11 comments:

LyNn HaMzAh said...

huhuhu...sama la kita...memang x berkenan betul kalau ada iklan mcm nie...

rieyana ynn said...

betul juga tu...;d

cik zaza said...

btul2..grm gak kdg2 dpt spam cmtu..
lg 1 penah x dpt spam dr org yg ckp depa dr italy la apa la..
pastu kata dia suka bce blog kite..
penah x?
nmpk xbtul sgt2 phm pulak dia bce bhse melayu..huhu

M I A J A M A L U D D I N said...

yeahh! taw takpe.. ye ye jek taw..

Malek Ku said...

ye betul semua...erm pernah jugak tu cek zaza...tu semua spam..

kalau nak tgk lagi banyak..

pergi dekat comment> spam

blog ad jgk filter sket2...tapi yg tulisan melayu ni..tunai segera lah ap la..annoying je..

✿....rossa alina....✿ said...

ignore je kalo ade komen tu..kdg2 ntah pape ntah link tu..cehh!! ;p

Hanis Azla said...

pernah ad juga kat shoutmix mcm tu.. tp buat x peduli aje sbb rasa mgkn itu cara dia nak cari rezeki..

Malek Ku said...

memang ignore..xklik pun tp mgganngu je..spam. hm.. yelah..betul jg tu hanis

A.B.U said...

same..br smlm blaku..jap lg nk post kt entri..x kire

Malek Ku said...

heheh..post pak abu..hapuskn scam.. chaiyok!..

A.B.U said...

sudak maki dh..sekian..ahaks



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...