Friday, November 5, 2010

Woi!..Main Sebat jer!!

Disebabkan hari ni hari Jumaat..saya nak cerita sikit pasal satu kisah yang saya dengar tadi kat masjid!!


Perbualan diantara anak dan ayah depan pintu masjid:

Anak: Bah!..ini ha..


Bapak: Haa..dah jumpa? baik ambik simpan dulu..kejap lagi dah ilang balik


Anak: Biar dulu la..kita tengok sapa pakai..


Bapak: ambik je simpan tempat lain..


Ok..perbualan kat atas ni pasal selipar jepun si anak yang hilang  Jumaat minggu lepas..pastu dia juumpa balik kat depan masjid...

Anda semua mesti pernah ilang seipar kat masjid kan? saya  pun ada lah jugak..beberapa kali...dahla mahal...perh..rugi duet..apela dorg ni..pergi masjid pun nk curi selipar...kepada pencuri2 diluar sana...berhentilah curi selipar..biasanya orang curi selipar ni bila selipar dia yang kena curi first!! then dia pun ambik selipar orang laen...

Tak boleh la cm tu...klw nk sebat...pinjam selipar tandas masjid..then pulangkan balik...klw x kesian tuan punya selipar tu...hehe..ok selamat beramal..

5 comments:

azzey said...

Malek Ku: klu dibiarkan....maka akan berterusan le nanti rembat- merembat selipar tu.....hu3....

IRAH HAJERAH AZMAN said...

terfikir, kalo di tpt budak tu n tgk org len pakai, nak cakap ape ek? :P

Hashira Yusoff said...

aiy0o..pkai sipar jepun yg murah2 gi masjid sudah la..pkai tr0mpah ke. hehe..

Malek Ku said...

betul tu azzey...urm...klw nmpk budak len pakai ckp jelah...direct..ckp elok2 pun buleh...terompah xdela cik shira..hehe

Anonymous said...

http://www.archive.org/details/BuyTylenolNoPrescription_630



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...