Tuesday, October 12, 2010

Salah seorang yang terlibat kemalangan tu adalah sahabat saya!?

Saya rasa semua orang dah tau yang kemalangan ngeri bas DELIMA tu..macam2 kisah saya baca... ada cakap bas cuba nak lintas...ad cakap bas ikut kenderaan depan dia laju sangat... heih..apepun..knapa lah xberhati2... walaupun ajal maut ditangan tuhan..

Tadi baru je dapat tau yang salah seorang yang dirawat kat hospital seremban tu adalah budak kolej saya... di first year student...ish3..kesianla dia..walaupun say xpernah cakap ngan dia..tapi dapat cam la muka dia tu... Harap-harap dia sembuh cepat.......sian pula tgk family dia...

6 comments:

nina syakina said...

kesian dia kan...ishh2

diana said...

sedih kan..
sebab satu kenderaaan je habis semua kena..
sebenarnye kat atas jalanraya ni la
kita semua kena berkerja sama..
bertolak ansur..
dan jangan pentingkan diri..
kalau tak,ini lah akibatnye..

Malek Ku said...

doala spy dia cepat sembuh...mesti family dia risau

fittiariri said...

setiap yg berlaku tuh dah ditakdirkan tuhan...yang pasti kita hanya mapu bersabar jela...hope membe kamu cepat sembuh nye...

Malek Ku said...

thx

NiaNurani said...

setiap yg berlaku mngandungi hikmah..semoga shbt kmu cepat sembuh..=)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...