Rabu, 6 Oktober 2010

Apa Yang Lelaki TIDAK SUKA Tentang Wanita


Wanita yang suka mengumpat
Sombong dan bongkak
Menunjukkan sikap yang terlalu memiliki
Wanita yang suka menunjuk-nunjuk untuk dapatkan perhatian
Terlalu ingin mengetahui hal peribadi si lelaki
Sukar buat keputusan terutamanya hal berkenaan hubungan mereka
Kurang sifat kasih sayang
Pengotor dan pemalas
Tak bertanggungjawab langsung
Tak pandai mengemas
Terlalu bebas dan kuat bersosial hingga tiada batasan pergaulan
Kuat berleter walau hal remeh temeh
Boros berbelanja
Tidak tahu memasak
Queen Control atau suka mengarah-arah
Tak pandai bergaya atau selekeh
Suka bermekap tebal sehingga hilang keayuan asli
Suka mengungkit-ungkit hal-hal lalu
Panas baran
Kuat merajuk dan sukar dipujuk
Terlalu pendiam sehingga susah untuk berkomunikasi
Tak mahu mengakui kesilapan dan ego

ok..ada paham?..hehe

9 ulasan:

babyblogger berkata...

yep, aku paham dah. huhuhu next time, tulis le pasal apa yg pompuan x suka dgn lelaki

paan berkata...

ok , paham boss....

Malek Ku berkata...

hehe...next time...hehe

dianafisa81 berkata...

byknyer sbb...

luvly mya berkata...

erk,haha
mintak2 tak buat bende2 yang xdisukai lelaki nie ;)

shima berkata...

eleh,kemain lg demand demand.nnt dh dpt,tak reti nak jaga lak.heee.:)

Malek Ku berkata...

eh..laen laki..lain lah die punya behave...keh3..

intan berkata...

ye ke...
ade je pompuan tak tau masak leh gak kawin..ok jer..
hehe...
http://intan-fiber.blogspot.com

TiMmiE berkata...

sy xpandai masak.hua3



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...