Wednesday, October 6, 2010

Apa Yang Lelaki TIDAK SUKA Tentang Wanita


Wanita yang suka mengumpat
Sombong dan bongkak
Menunjukkan sikap yang terlalu memiliki
Wanita yang suka menunjuk-nunjuk untuk dapatkan perhatian
Terlalu ingin mengetahui hal peribadi si lelaki
Sukar buat keputusan terutamanya hal berkenaan hubungan mereka
Kurang sifat kasih sayang
Pengotor dan pemalas
Tak bertanggungjawab langsung
Tak pandai mengemas
Terlalu bebas dan kuat bersosial hingga tiada batasan pergaulan
Kuat berleter walau hal remeh temeh
Boros berbelanja
Tidak tahu memasak
Queen Control atau suka mengarah-arah
Tak pandai bergaya atau selekeh
Suka bermekap tebal sehingga hilang keayuan asli
Suka mengungkit-ungkit hal-hal lalu
Panas baran
Kuat merajuk dan sukar dipujuk
Terlalu pendiam sehingga susah untuk berkomunikasi
Tak mahu mengakui kesilapan dan ego

ok..ada paham?..hehe

9 comments:

babyblogger said...

yep, aku paham dah. huhuhu next time, tulis le pasal apa yg pompuan x suka dgn lelaki

paan said...

ok , paham boss....

Malek Ku said...

hehe...next time...hehe

dianafisa81 said...

byknyer sbb...

luvly mya said...

erk,haha
mintak2 tak buat bende2 yang xdisukai lelaki nie ;)

shima said...

eleh,kemain lg demand demand.nnt dh dpt,tak reti nak jaga lak.heee.:)

Malek Ku said...

eh..laen laki..lain lah die punya behave...keh3..

intan said...

ye ke...
ade je pompuan tak tau masak leh gak kawin..ok jer..
hehe...
http://intan-fiber.blogspot.com

TiMmiE said...

sy xpandai masak.hua3



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...