Saturday, August 28, 2010

Isu Mc Donald halal atau tidak.....................sudah selesai



Pada mulanya...ramai org heboh kecoh satu malaysia cakap JAKIM tarik balik sijil halal Mc Donald sebab daging yg diorang proses diragui..... 

org kecoh sebab ini.. 

Kat Sini

and pasal ni juga...

Kemudian mereka semua tertanya2 status pembekal daging Mac Food ni...sb Mac Food ni lah yg bekalkan daging kepada Mc Donald...

Then Jakim dengan rasa bertanggungjawabny...mengeluarkan kenyataan supaya tiada pengguna ada rasa WAS-WAS..


Kat Sini

Jadi semua orang sudah pasti?? nak mkn Mc Donald lagi x?....rasanya bagus jg...boleh boycott McD sket...hehe.

Ok semua..saya hanya nk menyampaikan ap yg benar jer...thanks for reading!



6 comments:

hans said...

tapi kiranya sebelum nih daging ayam dkt mcd xhalal lah kiranya

Malek Ku said...

halal...kata jakim halal..

hans said...

tapi sebelum nih kata ayam yg dia guna tu tak dapat pengiktirafan dari Jakim
cam ner tu?

P/S : Aku Dah Kata Lisa Surihans Dengan Aku Memang Ditakdirkan Bersama Di Sini..Hahahaha!

Malek Ku said...

bukn mcmtu...sbenarnya....dia xckap lesen mc donald ditarik balik...dia cuma cakap pembekal daging mac tu...4 u info..pembekal daging tu bukn bekal kat mc d j....

n jakim xpernah tarik balik sijil halal mcd.. untuk lebih lanjut mungkin kita buleh kol jakim..sb haritu kwn abg sy dh kol....n xd ap pn..dia ckp ok j

░♥si lampu neon♥░ said...

ooo ok dah clear la leh makan

Malek Ku said...

yup..tiada ragu2



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...