Thursday, August 19, 2010

Apa Punca Lelaki Menangis dalam tandas?

Hah.. itu yg kita xtahu.... sebab baru tadi aku masuk tandas...then aku terdengar lelaki menangis.. apabila dikenal pasti....suara itu datang dari tandas ketiga...ouh..hmm aku pun malas nk ambil tahu terus kua dari tandas...

Apa penyebabny ye...mungkinkah.:


  • Baru clash dengan awek yg tercinta dibulan yg mulia ini..atau
  • Sedang melihat gambar awek sendiri sedang bermesra dengan lelaki lain melalui MMS
  • Sedang berusaha membuang air besar tapi tak kesampaian
  • Terkencing didalam seluar..malu nk keluar ambil seluar lain..then menangis
Apapun...bialah dia...hehe... selamat berpuasa dan berbuka

5 comments:

najib said...

ah,tentu pondan ni.sebab itu nangis.tapi mungkin dia kehilangan sedara mara atau orang tersayang,tapi xdapat pulang segera,kan

Malek Ku said...

ye juga..tapi mungkin jg tidak..huhu

YatieOwners said...

hihi..lucunye..agak2 kenapa la yer..

anem** said...

hahahahaha~ tak baikla la ko ni malek. tantah tgh sedih ke, homesick ke..

tp kelakar jugak laa..;p

Malek Ku said...

yatie.. itulah saya tidak tahu kenapa..hehe

anem..yelah.mmg xbaik sebab tu aku mngmbil keputusan untuk tidak melihat siapa yg menangis tuh...heee



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...