Friday, June 11, 2010

Jin Buatan jer pun! (Wajib Tayang/Baca)




Ingat tak satu masa dulu ramai org cakap jumpa jin kat gua hira'...ader dulu2...kecoh dapat tangkap gmbar jin or toyol laa apela..KONONny!

Tapi baru2 ni aku dapat tau yg sebenarnya pics yg orang sebar2kan ni cuma helah jer...munkin taktik yahudi supaya org xdatang gua hira' ke aper.. OK ni kes pertama

Kes kedua...pics ni jugak org cakap dpt tangkap gmbar toyol kat...n inilah waajah toyol yang dirakam di kamera....ceh..suma ni tipu jer...pics ni sebenarnya jin buatan jer...xpcy? tgk betul2 kat cni... TENGOK BETUL2...

Gambar kat atas ni gambaran tipu jer...yela bg aku pun cm xlogik...cemana la dorg amik gmbar toyol tu siap posing baik lagi...huhu...lawak2...ok tgk pics yg sebenar dier...

http://www.rense.com/general25/chups.htm

So lepas ni jgn terpedaya dgn pics2 yg ntah dtg dari mana ntah..ok

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...